Mer info


I POSEN

 

  • Hva inneholder grønnsaksposen?
    Posen inneholder sesongbaserte grønnsaker høstet direkte fra Polarhagen. Grønnsakene vil vanligvis bestå av urter, bladgrønt, rotfrukter, hvitløk, tomater/agurk/chili i september, noe eksotisk som er vanskelig å uttale og våre favorittoppskrifter fra gården. Du kan finne eksempelposer for 2021-sesongen her. Posen kan også inneholde 10 egg i uka dersom du ønsker å legge dette til din ordre. 
  • Kan jeg bestemme hva posen skal inneholde?
    Dessverre kan du ikke det. Grønnsakene er sesongbaserte, det vil si at de er høstet når de har oppnådd sin optimale smak. 
  • Kan jeg motta grønnsaksposer på vinteren også?
    På grunn av værforholdene i Lofoten, lukker Polarhagen ned salget av posene i slutten av oktober og åpner salget i begynnelsen av juni. Derfor kan du dessverre ikke motta grønnsaker i vintersesongen. Men vi håper å se deg igjen neste sesong!




LEVERING

 

  • Når og hvor må jeg hente posen?
    Du henter posen en gang i uken på mandager og kan velge mellom tre henteplasser. Enten på gården på mandager klokken 1600-1700, i Henningsvær utenfor Trevarefabrikken 1600-16.30 eller i Kabelvåg klokken 1730-1800 utenfor Arbeideren. Du vil da møte en av oss i Polarhagen, som vil levere posen direkte til deg. Du kan ikke få posen levert på døren.
  • Kan jeg endre tidspunkt for levering hvis det ikke passer for meg?
    Hvis du ikke kan hente posen en uke, må du gjerne spørre en venn eller nabo om å hente den for deg. Du kan også ta kontakt med oss så kan vi prøve å finne en løsning som passer for deg den uken. 



ABONNEMENT OG BETALING

 

  • Kan jeg hoppe over en pose hvis jeg er på ferie?
    Selvfølgelig, bare gi oss beskjed 7 dager i forveien så vil du motta en pose en annen uke innenfor sesongen.
  • Er det bindingstid?
    Ja, du binder deg til minimum 5 poser når du kjøper grønnsaksabonnement hos oss. Hvis du for eksempel kjøper 10 poser, kan du hente dem de neste 10 ukene. Hvis du kjøper 20 poser, kan du hente dem hele sesongen. Du kan også hoppe over poser hvis du f.eks skal på ferie, bare du gir oss beskjed 7 dager i forveien. 
  • Kan jeg forlenge abonnementet hvis jeg ønsker flere poser?
    Selvfølgelig! Hvis du har kjøpt for eksempel 10 poser og ønsker 5 poser til så er det bare å kjøpe 5 nye poser på nettsiden.
  • Hvordan gjør jeg endringer? 
    Hvis du planlegger endringer, ta kontakt med oss. Hvis du må reise bort eller av andre årsaker ikke kan motta posene du har betalt for, kan du enten gi dem bort til noen andre eller motta posene den neste sesongen.

  • Jeg ønsker å kjøpe et abonnement, men jeg har ikke anledning til å betale alt på en gang. Hva gjør jeg da?
    Vi har full forståelse for at folk ikke har anledning til å betale for et helt abonnement på en gang, for eksempel hvis det er snakk om et abonnement for hele sesongen til hele familien. Ta kontakt med oss så kan vi prøve å finne en løsning for deg.